Projekto veiklos (produktai) The Project Outcomes

 Silute Basic School Pamarys (LT) kinesthetic playgraunds

SByskovskolen Afdeling Asgard (DK) kinesthetic playgraunds

Slokas Pamatskola (LV) kinesthetic playgrounds

 

Nord Plus projekto vykdymas Šilutės Pamario pagrindinėje mokykloje

2017-04-28

Balandžio 24 – 28 dienomis vyko baigiamasis Nord Plus programos projekto „Kinestetinio mokymo(si) įtaka mokinių ugdymo(si) kokybės gerinimui“ partnerių iš Danijos, Latvijos, Estijos ir Lietuvos susitikimas Lietuvoje. Panaudojant kinestetinius mokymo metodus Šilutės Pamario pagrindinėje mokykloje pravestos penkios atviros pamokos. Danai, estai ir latviai parodė pamokas apie savo šalis, Iveta Ambriulaitienė – anglų kalbos pamoką, Irma Kelpšienė  – matematikos pamoką pirmoje klasėje. Visi susitikimo dalyviai išbandė kinestetinius matematikos mokymo(si) metodus „Teigiamųjų ir neigiamųjų skaičių sudėtis bei atimtis“, „Matematikos abėcėlė“, „Surask tinkamą skaitmenį ir vietą“, kuriuos pademonstravo mokytoja Rymantė Tylaitė. Atviros pamokos aptartos diskusijose. Projekto partneriai apžvelgė nuveiktus darbus ir įgytos patirties sklaidą.

Susitikimą papildė turtinga kultūrinė programa. Aplankytas Lietuvos Seimas, pasigrožėta Vilniaus senamiesčiu ir unikalia Užupio Respublika, Trakų pilimi. Daug malonių įspūdžių paliko kūrybinės dirbtuvės ir edukaciniai užsiėmimai Kintų Vydūno ir Rusnės kultūros centruose. Visi sugrįžo su savo pasigamintais emalės papuošalais ir kolegos dekoruotu jam skirtu puodeliu. Nors oras buvo šaltokas, bet nesutrukdė pasidžiaugti savitu pamario grožiu Ventės Rage, didžiąja tuja Kintuose, Skirvytėlės etnografine gatvele Rusnėje.  Projektas baigėsi. Tikimės, kad darbas ir draugystė tęsis.

Mokytoja Rymantė Tylaitė

IMG_4405_600x450 IMG_4471_600x450 IMG_4472_600x450 IMG_4490_600x450 IMG_4496_600x450 IMG_4503_600x450

Kinestetika lietuvių kalbos pamokoje

6a klasės mokiniai, kartodami kirčiavimo taisykles, įtvirtindami daiktavardžių kirčiavimą, lietuvių kalbos pamokoje (mokytoja Nijolė Kungelienė) naudojo kinestetinio mokymo(si) metodą „Rask tinkamą vietą“. Dirbdami grupėse, mokiniai kirčiavo žodžius, pagal taisykles dėliojo į tinkamas vietas, pagrįsdami išmoktomis ir pakartotomis taisyklėmis.

2016 gruodžio 6 d. vokiečių kalbos pamoka 7a, 7d klasėms. Tema „Stimmte Artikel” (žymimieji artikeliai) . Kinestetinio mokymo metodas „Zip zap zup”.  Mokytoja Vilma Jančauskienė.
20161206_114849_1024x576 20161206_114901_1024x576
2016 m. lapkričio 22 d.  vokiečių kalbos pamoka 6b,6d klasėms ‘Woher kommen sie?” (Iš kur jie atvyko?) . Pamokoje naudotas kinestetinio mokymo metodai „Interaktyvi nuotrauka”, „Parodyk ir pasakyk vokiškai”. Mokytoja Vilma Jančauskienė.
2015 birželio 2 d. vokiečių kalbos pamoka 7d klasei. Tema „Möbel” (baldai) . Kinestetinio mokymo metodas „Interaktyvi nuotrauka”.  Mokytoja Vilma Jančauskienė.
2015-06-02-11-13-27_1024x768
2015 gegužės 31d. vokiečių kalbos pamoka 6a, 6d klasėms. Tema „Wiederholung.
Essen und Trinken” (Kartojimas. Maistas  ir gėrimai). Kinestetinas metodas „Kamuoliukas”. Mokytoja Vilma Jančauskienė.
2016-05-31-10-21-27_1024x7682016-05-31-10-21-32_1024x768
2016 gegužės 17d. klasės valandėlė6d klasei. Kinestetinis metodas „Upė”. Mokytoja Vilma Jančauskienė.
2016-05-17-13-12-54_1024x7682016-05-17-13-12-59_1024x768
2016 m. gruodžio 2 d.  vokiečių kalbos pamoka 7a,7d klasėms (mokytoja Vilma Jančauskienė). Pamokos tema „Einkaufen” (apsipirkimas). Pamokoje naudotas kinestetinio mokymo metodas „Šalys”.
20161202_084013_1024x57620161202_084047_1024x576
2016 m.spalio 19 d. NordPlius Junior projekto darbo grupė pristatė partnerių susitikimą Ringstede, Danija mokyklos direktoriui.
2016 m. spalio 26 d. mokytoja Vilma Jančauskiene dalinosi patirtimi apie Venno diagramų taikymą kinestetiniame mokymo metode, o mokytoja Nijolė  Kungelienė pristatė metodą „Rask tinkamą vietą”.

Atvira matematikos pamoka

Lapkričio 15 d. 5 b klasėje vyko atvira matematikos pamoka „Natūralieji skaičiai“ (mokytoja R.Tylaitė). Pamoką stebėjo direktoriaus pavaduotoja V. Kurpeikienė, matematikos, chemijos, anglų kalbos mokytojos.

Be įprastų metodų – frontalios apklausos, užduočių žodžiu ir raštu, panaudoti kinestetinio mokymo metodai kabinete ir trečio aukšto fojė. Mokiniai atsakinėjo be žodžių –  rodė pirštais, koks skaitmuo parašytas nurodytame skyriuje, dirbo grupėse  ieškodami poros: žodžiais ir skaitmenimis parašytų skaičių, skaičių ir jų apytikslių reikšmių, lygino, kas daugiau – tiksli ar apytikslė reikšmė. Pasitikrinimui atliko raštu trumpą užduotėlę ir įsivertino savo žinias.

 Programa-mokytojams-6-val

Tarptautinės metodinės – praktinės konferencijos “KINESTETINIO MOKYMO(SI) ĮTAKA MOKINIŲ UGDYMO(SI) KOKYBĖS GERINIMUI“ programa

Tarptautinės metodinės – praktinės konferencijos “KINESTETINIO MOKYMO(SI) ĮTAKA MOKINIŲ UGDYMO(SI) KOKYBĖS GERINIMUI“ lankstinukas

Mokytoja I.Ambrulaitienė su 7-os klasės mokiniais naudoja kinetetinį metodą Laikrodis” mokyklos atvirose erdvėse.

 

Teacher I.Ambrulaitienė used kinesthetic method “Clock” with 7 forms in the open area at school.

DSC_0126 DSC_0135 DSC_0155

DSC_0156 DSC_0181 DSC_0195

Parašykite komentarą