Straipsnis www.silutesetazinios.lt internetinėje svetainėje „Pamario mokyklos mokytojai dalyvauja tarptautiniame projekte”
Straipsnis Šilutės rajono savivaldybės internetinėje svetainėje „Mokyklų partnerių susitikimas Latvijoje”
Straipsnis leidinyje „Švietimo naujienos”, 2015’1/345 „Kinestetika mokykloje”
Šilutės rajono Pamario zonos pradinių klasių mokytojų metodinio būrelio susirinkimas „Kinestetinių metodų panaudojimas pamokoje”
Straipsnis www.silutiskis.balsas.lt internetinėje svetainėje: „Mokyklų partnerių susitikimas Latvijoje”
Straipsnis Šilutės rajono savivaldybės internetinėje svetainėje „Mokytojai dalinasi patirtimi”
Straipsnis www.silutesetazinios.lt internetinėje svetainėje „Pamario pagrindinės mokyklos pedagogai patirties sėmėsi Danijoje”
Straipsnis Šilutės ir Pagėgių krašto laikraštyje Pamarys, 2015-05-15 Nr.37(2907) „Kinestetika danų mokykloje”
Projekto sklaida Danijos spaudoje.
Straipsnis Švietimo pramaos mainų fondo internetinėje svetainėje „Šilutiškiai, danai, latviai, estai dalijasi kinestetinio mokymosi patirtimi”
ATVIRA MATEMATIKOS PAMOKA „KETURKAMPIAI IR JŲ SAVYBĖS“
2015-05-11
2015 m. gegužės 11 d. 7b klasėje vyko atvira matematikos pamoka „Keturkampiai ir jų savybės“ (mokytoja Rymantė Tylaitė). Pamokos uždavinys – atpažinti ir pavaizduoti keturkampius, pasakyti bent po tris jų savybes. Mokiniai dirbo rate ir grupėse. Naudoti iš anksto paruošti apibrėžimų, brėžinių, savybių komplektai, virvutės, mazgeliais sumazgytas kas metrą, įsivertinimui skirti lapeliai. Taikyti kinestetiniai mokymo metodai.
Projekto NORDPLUS sklaida Latvijos Jurmalos Slokas mokykloje
2015-04-15
2015 m. balandžio 15 d. vyko metodinių grupių susirinkimai. Jų metu išbandyti kinestetinio mokymo (si) metodai: „Vieno žodžio pasakojimas”, „Interaktyvus paveikslėlis”. Pristatyta projeketo sklaida mokyklos internetiniame puslapyje.

Integruota lietuvių kalbos ir logopedijos pamoka
“Sudurtinių žodžių kartojimas” 3 b kl.
2015-03-18
2015 m. kovo 18 d. Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos logopedė metodininkė J. Šikšniuvienė ir pradinių klasių mokytoja metodininkė I.Kelpšienė vedė atvirą pamoką.
Pamokos tikslas: pakartoti sudurtinių žodžių rašybą.
Uždaviniai:
- Gebės paaiškinti, kuo sudurtiniai žodžiai reikšmingi kalbai.
- Atliks darbą grupėse – sudarys keturis-šešis sudurtinius žodžius.
- Atliks savarankiškas užduotis – sudarys ne mažiau šešių – dešimties sudurtinių žodžių ir pažymės šešių-dešimties sudurtinių žodžių šaknis bei jungiamuosius balsius.
Naudoti metodai: „Pasirink raidę“, „Daktaras Watsonas“.
Metodinių grupių susirinkimai
2015-03-18
2015 m. kovo 18 d. vyko NORDPLUS projekto sklaida mokyklos metodinėse grupėse. Buvo pristatyti mokinių ir mokytojų apklausos „Kinestetinis mokymo(si) metodas” rezultatai. Mokytojai mokėsi ir išbandė kinestetinius mokymo(si) metodus: „Gyvūnai”, „Lietus”, „Veiklų kubas”, „Interaktyvi nuotrauka”.
Projekto NORDPLUS sklaida mokyklos stenduose
2015-03-13
Metodinių grupių susirinkimai
2015 m. vasario 11 d. vyko NORDPLUS projekto sklaida mokyklos metodinėse grupėse. Mokytojai mokėsi, išbandė kinestetinius mokymo(si) metodus: „Rondo”, „Doctor Watson”, „Veiklų kubas”.
Atvira anglų kalbos pamoka „Weird Food“
2015 m. sausio 9 d. atvira anglų kalbos pamoka vesta 6d klasei. Pamokos tema: „Weird Food“ ( „Keistas maistas”). Pamokoje naudoti kinestetiniai metodai: „Gyvūnai“, „Alkanas flamingas“ (iš Noodle), „ Daktaras Vatsonas“.
Anglų kalbos mokytoja metodininkė Danutė Venckienė
Atvira-integruota pamoka „Užgavėnių papročiai ir tradicijos“
2015 m. vasario 12 dieną, prieš Užgavėnes, 6b klasės mokiniai galėjo prisiminti Užgavėnių papročius ir tradicijas atviroje-integruotoje lietuvių kalbos-muzikos-technologijų pamokoje, kurią vedė lietuvių kalbos mokytoja N. Kungelienė, muzikos mokytoja V. Bočkuvienė bei technologijų mokytoja A. Memytė.
Dirbdami grupėse, mokiniai aiškino triukšmingai lietuvių minimos šventės papročius, prisiminė liaudies dainas, žaidė, improvizavo žaidimus, aptarė Užgavėnių veikėjus, valgius, skanavo tradicinį Užgavėnių patiekalą-blynus.