Informacija lengvai suprantama kalba

Kviečiame susipažinti su Šilutės Pamario progimnazija

Kas yra Pamario progimnazija?
  Kas yra Pamario progimnazija?  
  Pamario progimnazija yra mokykla. Pamario progimnazijoje yra: ·       1 klasė, ·       2 klasė, ·       3 klasė, ·       4 klasė, ·       5 klasė, ·       6 klasė, ·       7 klasė, ·       8 klasė. Pamario progimnazijoje pamokos vyksta lietuvių kalba. Pamario progimnazijos kodas yra 190696633. Pamario progimnazija pradėjo veikti 1962 metais.
  Koks yra Pamario progimnazijos adresas?
Pamario progimnazijos adresas yra Žalgirio gatvė 16, Šilutė.        
  Koks yra Pamario progimnazijos telefono numeris?
Pamario progimnazijos telefono numeris yra +370 441 62217.
  Koks yra Pamario progimnazijos elektroninio pašto adresas?  
Pamario progimnazijos elektroninio pašto adresas yra info@pamarioprogimnazija.lt
  Kada dirba Pamario progimnazija?  
Pamario progimnazija dirba: ·       pirmadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos, ·       antradienį nuo 8 valandos iki 17 valandos, ·       trečiadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos, ·       ketvirtadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos, ·       penktadienį nuo 8 valandos iki 15  valandos 45 minučių.
  Kada vyksta pamokos Pamario progimnazijoje?  
Pamokos prasideda 8 valandą. ·       pirma pamoka vyksta nuo 8 valandos iki 8 valandos 45 minučių, ·       antra pamoka vyksta nuo 8 valandos 55 minučių Iki 9 valandos 40 minučių, ·       trečia pamoka vyksta nuo 10 valandos 50 minučių iki 11 valandos 35 minučių, ·       ketvirta pamoka vyksta nuo 10 valandos 55 minučių Iki 11 valandos 40 minučių, ·       pankta pamoka vyksta nuo 12 valandos 15 minučių iki 13 valandos, ·       šešta pamoka vyksta nuo 13 valandos 10 minučių iki 13 valandos 55 minučių, ·       septinta pamoka vyksta nuo 14 valandos 5 minučių iki 14 valandos 50 minučių, ·       aštunta pamoka vyksta nuo 15 valandos iki 15 valandos 45 minučių.
  Ką vaikai daro per pertraukas?  
Tarp pamokų yra pertraukos. Per pertraukas vaikai: ·       ilsisi, ·       eina pavalgyti. Vaikai ir mokytojai valgo valgykloje.
  Ko vaikai mokosi Pamario progimnazijoje?  
Pamario progimnazijoje vaikai mokosi: ·       lietuvių kalbos, ·       istorijos, ·       matematikos; ·       muzikos, ·       dailės, ·       kūno kultūros, ·       gamtos mokslų. Gamtos mokslai yra pamokos apie: o   gamtą, o   žmogų, o   pasaulį.
  Biblioteka  
Pamario progimnazijoje yra biblioteka. Bibliotekoje yra daug knygų. Bibliotekoje vaikai gali: ·       skaityti knygas, ·       naudotis kompiuteriu.
  Būreliai
Po pamokų Pamario progimnazijoje veikia būreliai: ·       šokiai, ·       dainavimas, ·       piešimas, ·       šachmatai; ·       sportas.
  Uniformos  
  Pamario progimnazijoje vaikai turi dėvėti uniformą. Uniforma yra: ·       sarfanas, Sarafanas yra suknelė be rankovių. ·       liemenė, ·       polo marškinėliai, ·       džemperis. Tokia uniforma yra: ·       1 klasei, ·       2 klasei, ·       3 klasei, ·       4 klasei. Uniforma yra: ·       švarkas arba džemperis, ·       sijonas, ·       kelnės, ·       polo marškinėliai. Tokia uniforma yra: ·       5 klasei, ·       6 klasei, ·       7 klasei, ·       8 klasei.
Kur galima daugiau sužinoti apie Pamario progimnaziją?
Apie Pamario progimnaziją daugiau sužinoti galima interneto puslapyje. Paspauskite mėlyną nuorodą https://pamarys.silute.lm.lt/. Tada Jums atsidarys interneto puslapis.
              Kokia informacija yra interneto puslapyje?  
Interneto puslapyje yra informacija apie: ·       Renginius; ·       Projektus; Ši informacija yra interneto puslapio skyriuje Veikla. ·       Skelbimus; ·       Svarbias datas; Ši informacija yra interneto puslapio skyriuje Naujienos.   ·       Būrelius; ·       Dienyną; ·       Specialistų pagalbą; Ši informacija yra interneto puslapio skyriuje Paslaugos.   ·       Dokumentus; ·       Tvarkaraščius; Ši informacija yra interneto puslapio skyriuje Dokumentai.   ·       Darbuotojus, ·       Telefonus, ·       Elektroninius paštus. Ši informacija yra interneto puslapio skyriuje Kontaktai. Pamario progimnazijos interneto puslapyje svarbi informacija yra parašyta lengvai suprantama kalba. Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba, paspauskite mėlyną skaitančio žmogaus ženklą. Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje.   Pamario progimnazijos interneto puslapyje svarbi informacija yra parodyta gestų kalba. Gestų kalba yra ženklų kalba. Kai žmogus kalba gestų kalba, jis judina: ·       rankas, ·       kitas kūno dalis, pavydžiui, lūpas. Jeigu norite matyti informaciją gestų kalba, paspauskite mėlyną rankų ženklą. Rankų ženklą rasite interneto puslapio viršuje.    
Elektroninis dienynas  
Pamario progimanzija naudoja elektroninį dienyną. Elektroninio dienyno pavadinimas yra Tamo. Elektroninio dienyno adresas yra https://www.tamo.lt/. Elektroniniame dienyne galima pamatyti: ·       pažymius, ·       žinutes, ·       praleistas pamokas.
Pagalbos mokiniui specialistai
Pamario progimnazijoje dirba pagalbos mokiniui specialistai. Pagalbos mokiniui specialistai padeda vaikams. Pagalbos mokiniui specialistai yra: ·       Psichologas. Psichologas padeda vaikams suprasti savo jausmus. ·       Socialinis pedagogas. Socialinis pedagogas padeda vaikams bendrauti. ·       Logopedas. Logopedas padeda vaikams išmokti tarti garsus. ·       Specialusis pedagogas. Specialusis pedagogas padeda vaikams mokytis. ·       Karjeros specialistas. Karjeros specialistas padeda vaikams nuspręsti, ką jie norėtų daryti ir dirbti užaugę.
Direktorius  
Pamario progimnazijai vadovauja direktorius. Direktorius rūpinasi darbuotojais. Jeigu norite susitikti su direktoriumi, Jums reikia užsiregistruoti iš anksto. Užsiregistruoti Jūs galite telefono numeriu +370 441 62217.
  Pamario progimnazijos Rusnės skyrius  
Pamario progimnazija turi Rusnės skyrių. Rusnės skyriuje veikia: ·       darželis, ·       1 klasė, ·       2 klasė, ·       3 klasė, ·       4 klasė. Rusnės skyriaus adresas yra Neringos gatvė 29a, Rusnė, Šilutės rajonas.
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Tekstą redagavo Inga Daraškienė. Tekstą vertino Aurelijus Krupavičius. Teksto vertinimą koordinavo Viktorija Pilibaitienė. Iliustracijų šaltiniai: • https://arasaac.org/ • Dirbtinis intelektas DALL-E 3 © European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe. Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis. Daugiau informacijos rasite čia: www.inclusion-europe.eu/easy-to-read